Tijdelijke Noodopvang Asielzoekers

Beste leden, Naar aanleiding van de aangekondigde tijdelijke opvang van asielzoekers tussen half juni en eind augustus is gisteren overleg geweest tussen de sportverenigingen, Stichting Wijksport en de gemeente. Als gezamenlijke gebruikers van het sportcomplex staan we in constructieve en goede verbinding met gemeente en Stichting Wijksport en zijn we niet naïef waar het gaat om de veiligheid van onze sporters en het park als geheel. We staan met elkaar aan de lat om de komende zomerperiode een prettige, veilige en sportieve omgeving te bieden voor alle sporters, de verenigingen, de andere sportaanbieders en alle tijdelijke gebruikers. In de komende tijd willen we dit overleg continueren om ervoor te zorgen dat het prettig blijft op het sportpark. We verzamelen onze activiteiten met elkaar in een kalender om er voor te zorgen dat er zoveel mogelijk door kan gaan. Als verenigingen helpen we elkaar waar mogelijk en nodig. Het is ons voornemen om jullie als onze leden actief te informeren hierover. Wordt vervolgd! Als bestuur zijn wij heel blij met deze initiatieve van de gemeente en de open en heldere comunicatie met de verenigingen en de buurtbewoners. Met vriendelijke en sportieve groeten. namens het bestuur: Paul Oosterman Erik Kohlenberg 
De gemeente Wijk bij Duurstede heeft op haar website alle informatie over de Tijdelijke Noodopvang Asielzoekers in Wijk bij Duurstede gegroepeerd. Voor nadere informatie ga naar de website van de Gemeente.
Onze extra nieuwsbrief over de Tijdelijke Noodopvang Asielzoekers is met dezelfde informatie ook terug te vinden.